Header Ads

Читати далі анекдот:: Приходить львів'янин до психіатра і каже:

 Приходить львів'янин до психіатра і каже:

 – Лікарю, в мене є велика проблема. Мені щоночі сниться, що я тягну поїзд зі Львова до Ужгорода. Так вимордовує, що ледве з ліжка встаю… Лікар подумав, та й каже: – На то можу порадити гіпноз, щоб Ви вночі тягнули поїзд тільки до Підзамче. - Давайте хоч так. Минуло три дні – і знову приходить до психіатра. – Лікарю, поможіть! Тепер мені постійно сниться, що мушу задовільнити 10 кобіт. Тримаюся з останніх сил! – Давайте знову попробуємо гіпноз. Після сеансу до Вас уві сні будуть приходити лише 5. – Нє, 5 – то забагато… Давайте двох… – Чому тільки двох? То ж мріє кожен чоловік – 5 файних львівських панусь!!!.. – Ну… Не забувайте, що мені після того всього ще поїзд зі Львова до Підзамче тягнути
…